Pàgines

15 de juny del 2016

Suma't al repte!!!

Saps què és l'Oncotrail? 
L'Oncotrail és una cursa per equips de 100 km organitzada per la Fundacio Oncolliga Girona, conjuntament amb l'Agrupació Excursionista Palafrugell i el Club Atlètic Palafrugell, que té com a objectiu recaptar fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer. 
Des de Nordic Walking Girona i amb la col.laboració dels nostres amics Fem a Quart, hem creat un equip de marxa nòrdica que els dies 1 i 2 d'octubre participarà a l'Oncotrail 2016.
Avui us presentem aquest equip, un equip format per grans persones disposades a treballar, no només per caminar 100 km els dies 1 i 2 d'octubre, sinó també per recaptar diners per una malaltia que, a tots, des d'una vessant o una altra, ens afecta!!!

Vols sumar-te al repte?
Si vols sumar-te al repte i ajudar-nos a sumar, pots fer un donatiu al web de l'oncotrail, en l'apartat "donacions a equips" i seleccionar el dorsal 44 "QRTTEAM 5" o bé clicant AQUÍ.